Oldalak

2014. február 13., csütörtök

Piros-fekete fülbevaló megfűzése

Úgy gondoltam, hogy elérkezett az a pont, amikor megmutatom, hogyan készítettem el ezt a piros-fekete fülbevalót.

Alapanyag: Csiszi Gyöngy Szaküzlet

Hozzávalók: 11/0 delica, 15/0 kásagyöngy, 14 mm swarovski rivoli, drop gyöngy, damil (0,18-as, én legtöbbször ezt használom és nagyon szeretem)

1. 36 db 11/0 delica-t kell felfűzni, majd még egyszer körbevezetni a fűzőszálat.



2. 18 db delica-val (peyote fűzés) lépcsőzetessé alakítom a karikát:



3. 15/0 kásagyönggyel fűzök egy sort:



... majd a fűzőszálat meghúzva kicsit beszűkítem a kört:



4. kásagyönggyel fűzök még egy sort:



... végül jó szorosan összehúzom a kört:



5. visszavezetem a damilt a delica sor másik oldalára, majd fekete kásagyönggyel ismét két sort fűzök:



6. mielőtt szorosra húzom a kört, beleteszem a rivolit:




7. kész a befoglalás:



8. a középső sor delica-ba belefűzünk egy sor "fülecskét" delica-ból




9. a piros delica-k közé fűzöm a dropokat:



10. a többi delica közé kásagyöngy kerül, majd a felső részen egy delica-n áthúzva, majd visszaöltve 3 kásagyönggyel kis fülecskét alakítok ki, mielőtt visszaöltök, ráteszem a fülbevaló akasztót, majd még egyszer áthúzom a damilt:




11. KÉSZ! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése